Goed verhaal!

Son370 23 mei 2023
Recent las ik het vierde boek uit de Eyewitness thriller serie geschreven door Wim Hendrikse.
Detective bureau Eyewitness wordt gerund door hoogbejaarde vader Hamelink en zijn zoon Joop. Vader neemt de digitale zoektocht op zich, Joop doet in samenwerking met oud-rechercheur Joop het vaak gevaarlijke veldwerk. Samen hebben ze in de eerdere boeken al vele hachelijke avonturen beleefd. In 'Rust zacht' doet de oude baas niet mee, hij ligt in een diepe coma in het ziekenhuis. De nieuwe vriendin van Joop, Carina, neem zijn plaats in. 'Rust zacht' is een goed, boeiend verhaal die ik met veel plezier heb gelezen en gerecenseerd op mijn lees blog Sonja leest&schrijft. Link in bio. Op de blog staan 5 gerecenseerde boeken die ik heb gelezen van dezelfde auteur . Allen aanraders!

Meer recensies van Son370