Spannende Eyewitness thriller

Son370 12 december 2021
De speurders van bureau Eyewitness komen weer volop in actie in dit spannende verhaal. Verschillende personen met allemaal hun eigen verhaal over wat er 35 jaar geleden is gebeurd tijdens het schoolkamp. Ik wist niet wie en wat ik moest geloven. Goed verhaal. Op het verkeerde been worden gezet. Wie moet je nog geloven? Uiteindelijk wordt alles goed uitgelegd maar toch een los eindje....? Fijne schrijfstijl. Heerlijke samenwerking tussen zoon en zijn hoogbejaarde vader. Volledige recensie lees je op Sonja leest&schrijft. Link in bio.
De waardering van 3 sterren hadden er 4 kunnen zijn als het verhaal iets minder alle kanten was opgegaan en de herhaaldelijke culturele informatieve weetjes over Terneuzen en omgeving evenals de uitleg over straten en slagers en bakkers met lekkere hapjes.onnodig is. Niet relevant om deze informatie te vermelden maar waarschijnlijk wel leuk voor de inwoners van die omgeving. Maar het boek is zeker een aanrader , ik heb het met veel plezier gelezen!

Meer recensies van Son370