Weinig inhoud

Son370 23 mei 2023
Dat ik de moeite heb genomen om deze stuiver roman/thriller uit te lezen zonder er een voldaan gevoel aan over te hebben gehouden zegt genoeg .
Toch heb ik het nog beloond met 3 sterren wat volgens kenners een prima ranking is, het betekent dat het boek wel oke is. Waarom 3 sterren? Omdat het verhaal toch op de één of andere manier voldoende triggert om door te lezen..Daarom geen 2 maar 3 sterren. Denk nou niet dat elk door mij beoordeeld boek met dezelfde ranking meteen betekent dat ik het niet heb gewaardeerd want dat is een misvatting. Er zijn genoeg boeken die ik 3 sterren waard vond en er inderdaad ook van heb genoten..Op Sonja leest&schrijft doe ik al lang niet meer aan sterren geven omdat een ster meer of minder niet per definitie betekent hoe ik een boek heb beleeft. Ik schrijf liever wat ik van een boek vind, zo wordt het duidelijk hoe mijn boek beleving was.
De hulp krijgt recensie op mijn lees blog. Hier op Hebban zijn de reviews zeer lovend dus ik zeg, lekker lezen dit boek misschien denk jij er ook zo over.

Meer recensies van Son370