Whodunnit?

Son370 13 juli 2023
Verwacht geen spannend boek, wel een intrigerend verhaal, ik bleef door lezen natuurlijk om er achter te komen hoe het allemaal in elkaar zit want waar is Charlotte, de moeder van Etty en haar broers destijds gebleven? Deze vraag blijft lang open staan. Spannend of niet, ik wil door lezen om er achter te komen hoe het zit, waar is de moeder van Etty en haar broers gebleven en zal ze ooit nog eens gevonden worden? Inmiddels is het een cold case evenals de dood gevonden vader van de buurjongens in dezelfde periode. Een verdwijning en een dood lichaam, twee cold cases die na dertig jaar misschien opgelost wordt. Met de personages had ik niks maar het verhaal prikkelde om door te lezen, weten waar Charlotte Salter is gebleven was mijn drive. . Goed voor 3 sterren. Link in bio

Psychologische voortkabbelende whodunnit die ik wel de moeite waard heb gevonden en 3 sterren geef.

Meer recensies van Son370