Niet haar beste boek

Son370 25 oktober 2020
De drie boeken uit de reeks De cirkel van het kwaad heb ik met iets meer plezier en interesse gelezen.In eigen hand heeft me matig geboeid. . Zowel het langdradige plot als ook de personages deden me niets, de klik was er niet. Het ontslag van Nikkie Benjamin bij de Amsterdamse politie vanwege een uitgedeelde klap richting haar baas is het enige wat de lezer hier over leest. Het wekt de indruk alsof er al een eerder deel is geweest en In eigen hand het vervolg erop is. Het gaf me het gevoel alsof ik iets had gemist maar dit is toch echt een stand alone. of wordt het wellicht een serie rondom privé rechercheur Nikkie Benjamin.
Op het laatst wordt alles wel goed uitgelegd. Ik kan er niet meer van maken dan 2 sterren. Jammer!

Meer recensies van Son370