Thrillerdebuut van Nelle Lamarr

Sophia Amesz 25 maart 2024
Ik mocht namens Hebben De Logé van Nelle Lamarr lezen.  Nelle Lamarr heeft jarenlang in de TV-wereld gewerkt, o.a. The Power Rangers. Ze schreef onder een pseudoniem al tientallen romans. De logé is haar thrillerdebuut.

De logé is een heerlijke psychologisch thriller. Toen ik het boek ontving maakte ik me zorgen. Hoe kreeg ik dit boek nu in twee weken uitgelezen. Maar toen ik er eenmaal aan begon, kon ik het niet meer wegleggen.

De Britse uitwisselstudente Tanya gaat een jaar wonen bij het gezin van Natalie en Matt  in Los Angeles. In het begin lijkt Tanya wel de perfecte logé, maar al snel zijn de eerste scheurtjes zichtbaar.

Paige, de dochter van Natalie en Matt zit niet te wachten op Tanya. Ze heeft al heel snel door dat er iets niet in orde is en samen met haar broertje Will gaat ze op onderzoek uit.

Tanya verblijft op de kamer van Anabel. Anabel is de oudste dochter van Natalie en Matt. Zij is twee jaar eerder overleden.

Natalie lijkt veel troost te halen uit het verblijf van Tanya, die haar zoveel aan Anabel laat denken.

Niet alleen Tanya heeft geheimen in het huis.

Weet wie je in huis haalt….

Meer recensies van Sophia Amesz