Tik Tok famous boek, zeker de hype waard!!!

Ik ben op dit boek gekomen doordat ik het meerder keren als "spicy" voorbij heb zien komen op TikTok, nou heb ik de boeken van Sarah J Maas gelezen, dus we kunnen wel ergens tegen ;)

Het boek is zeker geen moeilijk Engels en is makkelijk te begrijpen.\

En dan nu over het verhaal zelf.....
WOOOOOWWWWW

Echt ik was meteen verkocht bij de eerste bladzijde al *melting*
Het is een tijd geleden dat ik zo ben meegesleept in een boek maar door dit soort boeken, heb ik de feeling weer terug en krijg ik een reminder waarom ik zo van lezen hou. Het boek is zeker een aanrader voor iedereen die van een goed en een beetje smutty verhaal houdt.

Ook steek je er zeker wat van op!!
Je leert heel veel over de Griekse goden en daardoor ben ik ook veel over de personages gaan opzoeken op Wikipedia, heel leuk om dat allemaal te lezen, over de onderwereld en hoe zij vroeger de dood ervaarden en wat er met je zou gaan gebeuren als je daadwerkelijk dood zou zijn.

Dit boek krijgt van mij 5 sterren!!!

Meer recensies van Sophiesboekstagram