oke nou als je lekker wil huilen, LEES DIT BOEK!!!

Sophiesboekstagram 26 januari 2021
Om heel eerlijk te zijn staat dit boek al een jaar of 2 in mijn kast, het is dan ook het eerste Engelse boek dat ik vrijwillig heb gelezen.
Engelse boeken hebben me altijd een beetje tegen gestaan, ik dacht altijd dat het te moeilijk zou zijn en ja Nederlands leest nou gewoon makkelijker.
Het tegenovergestelde werd mij bewezen, met dit boek ging het eigenlijk heel makkelijk.

Maar goed nu over het boek zelf.
het gaat over 2 jongens die elkaars last friend zijn, zij hebben een telefoontje gekregen dat ze op die dag dood zouden gaan, tijdens het verhaal komen er ook nog andere personages voor die op de een of andere manier een verband met elkaar hebben. Meestal stoor ik mij aan verschillende P.O.V's maar nu helemaal niet.

Zoals de titel van deze recensie al aangeeft, als je lekker wil huilen ga dit boek lezen,
al moet ik zeggen I NEED ANSWERS!!!!!! Het einde is echt killing ( haha snap je hem ;)

Het verhaal is mooi geschreven en makkelijk te volgen, met mooie quotes. Ik ben wel gaan nadenken na dit boek. Wat zou ik doen als ik te horen zou krijgen dat ik nog maar 1 dag te leven had????

Meer recensies van Sophiesboekstagram