Badass vrouwen en mannen om bij weg te zwijmelen

Zoals te verwachten was, is ook dit boek van SJM weer een fantastisch, meeslepend en goed in elkaar gezet verhaal. Ik denk dat dit boek erg veel mensen zal aanspreken en zal laten nadenken over hoe zij in het leven staan. Ik moet eerlijk toegeven dat Nesta nooit mijn favoriete personage was, maar als je klaar bent met dit boek begrijp je haar veel beter en snap je ook de dingen die zij doet en waarom zij die doet.

Wat betreft het begin van het boek, vond ik wat lastiger om doorheen te komen, maar na 100 pagina's zat ik er helemaal in en kon ik het boek ook niet meer wegleggen.

Zoals ik al zei het boek zit goed in elkaar en is elke keer weer verassend en vol actie, ik vind ook dat SJM heel mooi heeft kunnen beschrijven hoe deze personages omgaan met trauma en andere heftige gebeurtenissen, en hoe ze er samen wat aan kunnen doen, want je staat nooit alleen.

Meer recensies van Sophiesboekstagram