super origineel en gewoon een FANTASTISCH BOEK!!!

Let's be honest, het eerste boek was al AMAZING!!! maar Holly Jackson heeft het weer geflikt, ook haar 2de boek over het detective werk van Pip was weer fantastisch.

Niet alleen de spanning, die volop aanwezig is, maar ook de verhaallijn zijn goed, je leest het boek zo weg en wil het ook niet meer neerleggen. Ik ben persoonlijk niet zo een detective/mysterie fanaat, maar door deze boeken ben ik er wel meer in geïnteresseerd in geraakt.

Daarom geef ik dit boek ook 5 sterren, alles klop gewoon, ook vind ik de prijs erg meevallen, ziet de cover er fantastisch mooi uit en vind ik het leuk dat er in het boek foto's en documenten zijn toegevoegd die je net dat extra gevoel geven van betrokkenheid. Overall gewoon een boek dat je gelezen moet hebben.

Meer recensies van Sophiesboekstagram