WHAT IS THIS ENDING!!!!

Sophiesboekstagram 26 oktober 2021
Oke nou uhmm ja ik las dit boek dus uit en nu heb ik echt even een bookhangover.
Ik MOET WETEN HOE HET VERDER GAAT!!!!!!!!!

Oke maar nu verder met mijn recensie, Ik heb maar 1 ding te zeggen lees dit boek gewoon, het verhaallijn is origineel, het verhaal is goed geschreven en Hawke OMG #zwoonworthy
Het boek gaf me totally ACOTAR vibes dusss lees dit boek gewoon ;)

Oh oke nou blijkbaar moet ik minimaal 100 woorden gebruiken om deze recensie te plaatsen dus zal ik er nog wat bij verzinnen ;)

Ik kan ook niet wachten op de volgende delen en zal uiteraard ook de limited editions kopen, al is het alleen voor de art die aan de binnenkant van de boeken. Ik ben al een groot fan van Armentrout sinds ik haar LUX serie heb gelezen, TIP LEES DIE SERIE OOK!!!!!
Over het algemeen kan ik haar boeken niet neerleggen en vind ik haar echt een goede auteur.

Fingers crossed dat de vervolg delen snel zullen verschijnen!!

Meer recensies van Sophiesboekstagram