Verassend en zeker een aanrader.

Sophiesboekstagram 23 november 2020
Toen ik dit boek zag staan dacht ik meteen, Ja! Die wil ik lezen. Het boek ziet er prachtig uit en het leest lekker weg.
In het begin vond ik het wel een beetje vervelend hoe verwaand de hoofpersoon was, maar dat was ik al snel vergeten en als je verder leest valt dat allemaal weg.
Het verhaal is spannend met veer verschillende elementen die goed in elkaar overlopen. Dit boek is zeker een aanrader als je van fantasie en van een sterke vrouwelijke personage houdt.
Ik denk ook dat dit boek goed laat zien hoeveel verschil er is tussen bevolkingsgroepen in de echte wereld, over dat soort dingen ga je dan nadenken en dan besef je pas hoe goed dit boek de realiteit schetst over het dagelijks leven.

Meer recensies van Sophiesboekstagram