Mooie afsluiter van de serie

Stefanie L 16 mei 2023
Met ‘Luchtpost’ sluit Chantal Claassen de hilarische, romantische Beachclub Esperanza-serie af. Terwijl Babs bouwt aan casa kansloos, komt de liefde uit de lucht vallen.

Als ze kort achter elkaar haar baan, appartement én relatie kwijtraakt, besluit Babs haar vader te helpen bij het opknappen van een vervallen hotel in de buurt van Beachclub Esperanza. Een win-winsituatie, want zo is ze in de buurt van haar beste vriendin én kan ze het respect van haar vader verdienen. Ze krijgt hierbij hulp van rokkenjager Benjamin, de eigenaar van de strandtent, die zich graag met het hotel bemoeit. Al snel begint ze voor hem te vallen, maar kan ze hem wel vertrouwen?

Chantal heeft weer een prachtig boek neergezet. Zo mooi hoe sterk een vrouw kan zijn( ook al denkt het soms zelf niet). Het verhaal is puur en ijzersterk. Wat heb ik genoten van stoere lieve Babs en de charme van Benjamin. Dit boek was een mooie afsluiter van de Esperanza serie

Meer recensies van Stefanie L