Kijk omhoog!

SuperjuffieJK 01 september 2020
Ontspannen en meeslepend verhaal met aan het begin veel vragen die langzamerhand verder worden ontrafeld. Kijk omhoog houdt ons een spiegel voor: blijven we gericht op onze telefoon die steeds voordringt of kunnen we omhoog kijken naar wat er te zien is om ons heen, in de schepping bijvoorbeeld. Maar ook; kunnen we omhoog kijken uit onze misère en ons richten op herstel en vergeving? De vragen die aan het begin van het verhaal worden opgeroepen worden steeds een beetje verder onthuld en roepen dan gelijk weer meer vragen op. Interessant geschreven.

Lane Kelley, een succesvolle interieurdesigner, krijgt op het hoogtepunt van haar carrière een urgent bericht van haar familie. Ze heeft vrijwel geen contact meer met haar familie en geboorteplaats. Het boek ontrafelt stukje bij beetje iets van de vragen die deze situatie bij de lezer oproept. Kan Lane omhoog leren kijken en meer leren leven op de plek waar ze staat, met de mensen om haar heen?

Meer recensies van SuperjuffieJK