Aanrader

suzannevd 04 juni 2021
Project Hail Mary van Andy Weir. Wat een onwijs goed boek weer zeg! Ik vond Mars van Andy Weir een heel goed boek, dus begon enthousiast aan dit boek. En ik ben niet teleurgesteld! Ryland Grace wordt wakker in een ruimte die hij niet kent. In dezelfde ruimte liggen twee overleden mensen. Wie zijn deze mensen en waar is hij? Ryland gaat op onderzoek uit en ontdekt dat hij in de ruimte is. Maar waarom is hij daar? Langzaam maar zeker komen er kleine herinneringen terug. Maar dit zorgt er voor dat Ryland weer voor nieuwe uitdagingen komt te staan.
De beschrijving van dit boek trok mij onmiddellijk. Het boek begon meteen goed en ik zat er meteen helemaal in.
Ik ben totaal niet technisch en weet helemaal niks over ruimtevaart. Maar door hoe het beschreven werd in het boek snapte ik het wel allemaal.
Het is dik boek, maar door het goede verhaal maakt dat niks uit. Het is een aanrader voor mensen die willen starten met het lezen van sci-fi.

Meer recensies van suzannevd