Heerlijk boek en zeker een aanrader

Tamara 24 september 2019
Rebel is het derde deel van de renegades trilogie. Ik vond dit misschien wel het beste verhaal van de boeken. Het is een heerlijk verhaal om te lezen met de nodige spanning en geheimen. In dit verhaal leef je echt heel erg mee met rebel en de dingen die onder andere in de andere boeken gebeurd zijn. Je wilt weten hoe het afloopt en hoe het verhaal zich verder ontwikkeld. Verder vraag je jezelf af hoe ze bepaalde dingen gaan oplossen en dat gebeurd soms op een verassende manier. Ik vind Penna echt een leuk persoon en was heel erg benieuwd naar haar verhaal. Ik zou iedereen aanraden deze boeken te lezen met een leuk liefdesverhaal, de nodige spanning en geheimen en soms toch wat verassende wendingen

Meer recensies van Tamara