Interessant kijkje

tess-scheele 01 juni 2020
Dit boek geeft een interessant kijkje in een wereld waar je normaal niet komt. De wereld van het vervoer van boeven en mensen die illegaal in Nederland zijn. Je denkt daarbij alleen aan vervoer van de gevangenis naar een ander gevangenis of naar de rechtszaal, maar boeven mogen ook afscheid nemen van hun geliefden, thuis of tijdens een begrafenis. Logisch, ook boeven zijn mensen met een verhaal, daar kom je tijdens dit boek wel achter. Jelle kan het verhaal goed schrijven en doordat hij ontslag heeft genomen bij zijn werkgever kon hij openheid van zaken geven. Het boek is wel wat dik. Op een gegeven moment had ik de verhalen wel gehoord. Wellicht was het goed geweest om het boek iets eerder af te sluiten. Maar verder een interessant boek, dat vlot leest.

Meer recensies van tess-scheele