Interessant, eerlijk en heftig

tess-scheele 17 februari 2021
Als je na het lezen van dit boek nog steeds denkt dat corona een griepje is, dan raad ik je aan om het boek nog een keer te lezen. Philip Reedijk, de schrijver van dit boek, krijgt corona en belandt op de IC. Nadat hij dit kantje boord heeft overleefd moet hij revalideren. Hij belandt ook daarna nog regelmatig met acute problemen in het ziekenhuis. Een sportieve en fitte man is veranderd in een ernstige zieke man. Het boek is geschreven in dagboekvorm. In de periode dat Philip te ziek is om te schrijven, worden de verhalen geschreven door zijn vrouw en kinderen. Ook zijn er smsjes te lezen tussen zijn schoonmoeder en familie in Canada. Dit boek laat de impact van corona zien op de patiƫnt en zijn omgeving. Een aanrader voor iedereen die wil weten wat gevolgen zijn van heftige corona.

Meer recensies van tess-scheele