Spannend en interessant

tess-scheele 13 januari 2021
Marcel van der Ven, voor mij vooral bekend van Hunted, schrijft in dit boek over zijn ervaringen bij een geheim korps van de Nederlandse politie. De mannen en vrouwen die daar werken zijn wat mij betreft echte helden. Zij geven een groot deel van hun leven op om Nederland veiliger te maken. Marcel schrijft eerlijk over wat dit voor zijn leven en relaties betekent. Je hebt als 'gewone' burger echt geen idee wat dit korps doet, terwijl jij lekker in je warme bed ligt. In dit boek beschrijft Marcel enkele acties die hij met het korps heeft gedaan, voor mij ging er een wereld open. Hoe val je niet op? Hoe plaats je pijlbakens? Marcel en zijn team moesten vooral heel creatief zijn. Een interessant boek, dat ik aan iedereen kan aanraden. Het boek is daarnaast ook vlot geschreven, je leest/luistert er makkelijk doorheen en bent teleurgesteld als het uit is.

Meer recensies van tess-scheele