Machtige pageturner

TheDaanD 18 april 2021
Na HEX begon ik aan dit boek met grote verwachtingen, en omdat Grim er weer in zat dacht ik ook dat dit boek erg op HEX zou lijken.
Dit was niet het geval, en dat vond ik erg prettig. Net als in HEX zet Olde Heuvelt gave, verbijsterende en enge nieuwe dingen in het pad van zijn verhaal. Het leest prettig door, en is een echte pageturner. Ik lig niet vaak meer tot diep in de nacht te lezen, maar bij dit boek kon ik het toch echt niet laten.
Een goed, eigen verhaal op een geloofwaardige manier in onze tijd gezet. Niet alles wat de kinderen zeiden/deden vond ik (als jongvolwassene) echt passend of logisch, maar het was niet onecht genoeg om te storen.
Ook vind ik het erg leuk dat dit boek niet alleen door een Nederlander is geschreven, maar zich ook duidelijk in Nederland afspeelt, verweven is met de Nederlandse historie. Ik ben fan.

Meer recensies van TheDaanD