Een spannend en sterk begin van een veelbelovende trilogie

08 december 2019
“Beantwoord de vraag binnen 24 uur. Anders is de volgende ronde, net als deze kamer, voor jullie te duur.”

Ik ben te laat voor het feestje, het laatste deel in deze trilogie is ondertussen al uit, maar dat bederft de spanning en pret tijdens het lezen van dit boek zeker niet. Sterker nog: het geeft me alleen maar een excuus om heel snel naar de boekhandel terug te keren.

Ik kijk zeker uit naar de volgende twee boeken in deze serie en hoop ze zo snel mogelijk te lezen. Dit is echt een boek dat ik gewoon kan opslurpen omdat ik er zoveel plezier aan beleef. Heel fijn om eens een andere soort jeugdthriller te lezen. Daarom krijgt dit eerste deel van mij ook een 4/5!

Voor mijn gehele en uitgebreidere (spoiler-free) recensie, kun je het artikel op mijn blog bekijken. De link vind je in de comments.

Liefs,
Alissa