Een pareltje gevuld met plottwists

08 december 2019
“Het was net Instagram: we lieten alleen zien wat we wilden laten zien, en de rest lieten we weg.”

De dag dat ik dit boek kocht, heb ik het meteen uitgelezen. Eens ik begon met lezen, kon ik gewoon niet meer stoppen. Ik heb 227 pagina’s zonder te stoppen gelezen, en ik heb er absoluut geen spijt van.

Alles bij elkaar heb ik genoten van dit boek. Het laat me achter vol verbazing en ik zou het nu meteen opnieuw kunnen lezen, geloof me. Dit is zo’n verhaal waar ik over kan blijven praten, en dat zal ik ook doen. Houd jij van een goede plottwist? Dan is dit boek voor jou!

Voor mij is dit een welverdiende 5/5. Het heeft me tot de laatste bladzijde vast weten te houden en op het einde me zonder genade weggeblazen. Een echt pareltje!

Voor mijn gehele en uitgebreidere (spoiler-free) recensie, kun je het artikel op mijn blog bekijken. De link vind je in de comments.

Liefs,
Alissa