Spannende nieuwe serie

Tinetee 11 december 2019
Door het water, door het vuur wordt aangekondigd als de start van een verslavende nieuwe serie. Ik kan me hier helemaal in vinden. Tekla is een veelbelovende jonge SEH arts, met een gevaarlijk geheim. Ze gebruikt steeds meer amfetamine om scherp te blijven en de chaos in haar hoofd te dimmen. Ze heeft een fotografisch geheugen, wat niet vooral handig blijkt. Ze voelt zich verantwoordelijk voor haar broer die zich in criminele kringen beweegt. In de zoektocht naar haar broer komt ze in contact met mensen die allemaal hun eigen -verborgen-agenda hebben. Je krijgt een inkijk in het leven binnen een groot ziekenhuis, maar ook binnen de georganiseerde misdaad. Gedurende het boek wordt de spanning opgebouwd, om uiteindelijk een zinderend einde te krijgen. Ik kijk uit naar het volgende deel!

Meer recensies van Tinetee