Liefde op het eerste gezicht

03 december 2016
Als allereerst een klein bedankje aan Audrey voor het aanraden van dit boek! Ik heb er echt van genoten dus echt super bedankt meid!

Sterrenstof is een boek dat mij heel erg aantrok. Sterrenstof is niet helemaal mijn genre, maar ik hou wel van soms iets anders lezen. En dan ook nog het exclusieve event in Amsterdam met Krystal Sutherland. Natuurlijk moest ik sterrenstof kopen en laten signeren. Super leuk! Mijn de 7 days boek dat gesigneerd is! De andere is de Graces!

Sterrenstof begint met Henry, een normale jongen. Meestal lees ik vanuit het perspectief van een vrouw dus ik vond het extra leuk om te lezen uit het perspectief van Henry. Henry is nog nooit verliefd geweest tot hij Grace ziet. Dit vond ik een beetje cliché klinken, maar in dit boek is het helemaal niet zo. Het is heel anders dan verwacht en dat vind ik het betere werk.

Ik vind Henry echt een heel leuk personage. Hij is zo vreemd maar dan op ene leuke manier vreemd. Ik had best zijn vriendin willen zijn. Want het is een schatje. Passages in Sterrenstof zijn echt geniaal en kon ik heerlijk om lachen.

Sterrenstof is heerlijk geschreven. Het is zo makkelijk om dit boek te lezen. Het leest zo makkelijk door. Wat ik vooral leuk vond zijn de berichten die Grace en Henry naar elkaar sturen heerlijk. Dit boek lijkt zoveel op het leven van een echte puber.

Het achtergrond verhaal van Grace vind ik heel erg interessant. Beetje bij beetje krijg je meer informatie over Grace. Vooral dat maakte het boek zo snel leesbaar we willen meer weten over Grace en haar verleden. De vragen blijven maar komen en langzaam krijgen wij als lezer antwoord. Uiteindelijk wordt het beantwoord er is geen open einde. Heerlijk want ik hou niet heel erg van een open einde.

Sterrenstof was zo'n boek waar ik geen genoeg van kon krijgen. Heerlijke en grappig tegelijkertijd een echt aanrader voor zo'n beetje iedereen die een beetje wilt lachen!

Meer recensies van