Een aanrader, super spannend ,ben een echte fan.

Silvia 17 september 2019
De cover is ontzettend mooi en lokt je uit nieuwsgierigheid naar het verhaal.

Zoals de schrijfsters voorgaande boeken, speelt dit boek zich ook af in Rotterdam.
Vanaf het begin van het boek word je weer meegezogen in een crime van hoge klasse.

Het is een zeer spannend en meeslepend boek waarbij ik als geboren Rotterdamse veel herkenbaarheid in leest over de plekken in Rotterdam waar het zich afspeelt, waardoor het lijkt of je er persoonlijk bij betrokken raakt.

De schrijfster heeft een prettige schrijfstijl, met haar verhaal weet ze je goed in de greep van het verhaal te houden.
Wanneer ik het boek heb weg gelegd, blijft het verhaal door mijn hoofd spoken en daardoor wint mijn nieuwsgierigheid het weer van me en pak ik het boek er weer bij en ga vol spanning verder lezen.

De schrijfster geeft in haar boek een echt beeld van de personages, de plaatsen waar het zich afspeelt en alles wat er omheen gebeurt, hierdoor raak je echt betrokken bij het leven van de personages.

Het verhaal is zo pakkend dat je vol spanning naar het einde toe leest, eenmaal aan het einde van het boek begint het verwerken van het boek, je gaat zo op in het verhaal dat je daarna weer tot de beseffing moet komen dat het een verhaal is en niet de werkelijkheid,al voelt het echt zo.

Een ijzersterk verhaal en de schrijfster heeft zichzelf , naar mijn mening met dit boek overtroffen.
Een absolute aanrader!

Ik ben een echte fan van haar en hoop nog veel van deze schrijfster te mogen lezen