Deel niet apart te lezen

veravb 27 december 2019
Dit is het derde en tevens laatste deel van een reeks. Vooraf had ik begrepen dat dit boek ook apart gelezen kon worden zonder de hele reeks te lezen, maar dat viel stevig tegen.

De wereld en in uitbreiding de galaxy is in oorlog, niets nieuw en blijkbaar kan maar een man, Cheradenine, die oorlog voorkomen of tot een goed einde brengen. Hij is veel in aanwezigheid van een vrouw, Diziet die op haar beurt een drone heeft die verschillende gedaantes kan aannemen en heel veel kan.
Cheradenine is zelf ook iets heel speciaal, hij is al heel oud omdat hij al enkele keren verjongd is, nieuwe organen heeft gehad en dergelijke.
Kortom, science fiction van de hoogste plank. Ik denk dat ik de andere delen wel ga lezen omdat het op zich wel een goed verhaal lijkt.

Meer recensies van veravb