Wéér heerlijk genieten!

Viefke 19 maart 2023
Net als altijd heb ik ook deze keer weer enorm genoten van het boek van Esther.
Hoofdpersonage Robin is ook nu weer een echte Powervrouw! Ze weet haar mannetje staan door haar sterke eigen wil waardoor ze ver komt om haar doelen te bereiken. In dit boek komen weer verschillende thema’s aan bod waarbij je misschien niet in eerste instantie aan zal denken bij een feelgood. Maar ondanks het soms een heftig onderwerp is, weet Esther het toch ook altijd wel luchtig te houden terwijl je er natuurlijk wel weer door wordt meegetrokken in het verhaal. Ook is het altijd leuk dat er scènes zijn die in het buitenland afspelen zoals in dit boek de Ardenne en Nieuw-Zeeland en begin je dingen die ze graag laat terugkomen te herkennen. Elke keer weet Esther met iets nieuws te komen. Een compleet ander verhaal, maar waarbij wel zo nu en dan een link kan worden gelegd naar personages uit haar vorige boeken. Voor ons als lezers erg leuk omdat je er dan toch een beetje achter komt hoe het nu met die personen gaat. Naarmate je haar boeken leest, zie je dat ze als schrijfster echt groeit in haar schrijfproces.

Meer recensies van Viefke