Fantastische opvolger

Vydnic 03 december 2020
Van boek 1 heb ik genoten, dus ik keek er erg naar uit om boek twee te gaan lezen.
Beginnen in een tweede boek is altijd spannend, vooral als het eerste boek zo ontzettend goed was. Zal dit boek net zo goed zijn? Nee. Het was zelfs nog beter dan het eerste boek.

Mooie afwisseling tussen toen (1998) en nu (2019) en wat er gebeurde.
Emily krijgt steeds meer puzzelstukjes in handen over wie haar vader nu echt heeft vermoord en wat eraan vooraf ging. Enige is dat ze daarvoor moet samenwerken met Paul die intussen weer vrij is uit de gevangenis. Want hij was erbij en kan haar helpen met deze zaak.
Een verhaal waar ik niet veel meer over kan vertellen zonder dingen te verraden.

Maar door alles wat er gebeurde kon ik niet stoppen met lezen. Ik wilde zo graag weten wat er nu echt was gebeurd en ik wilde zo graag dat Emily achter de waarheid kwam.
Als je van een goed thriller, whodunit houd zou ik dit boek niet overslaan.

Stiekem hoop ik trouwens dat het niet bij de beloofde trilogie blijft, maar dat het gewoon een serie wordt met Emily die zaken op lost.

Meer recensies van Vydnic