Park vol pret

Vydnic 14 september 2021
Net als Nicole was ik verrast, niet door het erven van een pretpark, maar door het winnen van 6 boeken bij een actie van Zin in feel good boeken.
Dit is een van de boeken die ik won en ik had nog niet eerder een boek van deze schrijver gelezen, maar dat ga ik zeker doen want dit boek las heerlijk weg.

Nicole is helemaal verrast dat ze naar de notaris moet komen vanwege het testament van haar tante, wat blijkt? Niet haar kinderen maar Nicole erft haar pretpark.

Nu had Nicole net een break genomen om te ontdekken wat ze wilde gaan doen, qua werk, maar dit is toch wel even wat anders. Het pretpark is vervallen en er zijn meer openstaande rekeningen dan dat er geld is. Maar verkopen aan manager Marc wil ze toch niet.

Wanneer ze er besluiten voor te gaan om het park te redden gebeuren er vreemde dingen en niet alleen tussen Nicole en Mark. Gelukkig heeft Nicole een plan om het park te redden en met een beetje hulp en geluk zou het daarna de goede kant op moeten gaan.

Of dat echt zo is? Daarvoor moet je het boek lezen.
Als je van een lekker feelgood verhaal houdt dan stelt dit boek zeker niet teleur.

Meer recensies van Vydnic