Heerlijke feelgood

Vydnic 21 juli 2021
Aangezien ik de eerste editie van dit boek heb, is het de versie met de roze bladzijden. Ik heb nog nooit eerder een boek gelezen waarvan de bladzijden roze waren.

Zoals alle boeken van Jill, leest ook deze weer heerlijk weg. Uiteraard weet je als lezer al hoe het af zal gaan lopen tussen de twee hoofdpersonen, maar hoe de weg tot dat eindpunt komt, dat is een verrassing en een genoegen om te lezen.
Naast de twee hoofdrolspelers Didi en Shay komen er nog meer mensen voor in dit verhaal die van alles meemaken.

Neem Red de vader van Shay die aan het einde van zijn leven staat of Layla de vriendin van Didi, die een nieuwe vriend heeft, die haar alleen maar bij hem thuis wil ontmoeten. En Rosa de moeder van Layla die het oude huis waar ze met haar overleden vader komt af en toe bezoekt omdat daar de boom in de tuin staat waar de as onder verspreid is.

Verhalen met diepgang, maar zeker ook herkenbaar, echt een boek om je even in te verliezen.

Meer recensies van Vydnic