Op de vlucht

Vydnic 24 maart 2024
Dit boek is een deel 2 in een serie, waarvan ik het eerste deel (nog) niet las. Het leek namelijk alsof je ze wel als stand alone boeken kon lezen. Maar tijdens het lezen zijn er wel verwijzingen naar het eerste deel van deze serie, een boek wat over een ander stel gaat, maar Olivia en Casey maken ook al deel van dat eerste verhaal. Deel 1 eerst lezen was waarschijnlijk iets makkelijker geweest. Maar ja, deze kwam ik tegen bij de bibliotheek en omdat ik deze schrijver vaker langs had zien komen in mijn tijdlijn, dacht ik, ik neem het boek mee.

Olivia is gevlucht voor haar ex die is opgepakt voor verduistering waar zij niets mee te maken heeft. Ze woont bij Casey, de broer van haar vriendin, en is daar veilig dacht ze. Maar er volgen een aantal aanslagen op haar. Gelukkig is in veilige handen bij Casey vanwege zijn geheim. Plus haar hart is ook veilig, want hij geeft aan nooit te willen trouwen. Maar toch is er die aantrekkingskracht tussen de twee.

Een boek met daarin genoeg actie en een boek over veiligheid, familie, trouw, beschermingsdrang en paarden.

Meer recensies van Vydnic