Lezersrecensie

Spannend verhaal

Wijna Pronk 25 april 2024
Ik las Opgejut van Maartje Pierhagen .

Het boek vertelt het verhaal van Victor en Babbett Evenblij , die op Texel een restaurant runnen , de Wezenput .
Ze zijn erg ambitieus en hun personeel net zo ,ze zijn druk bezig met de heerlijkste gerechten om een 2 e Michelinster te behalen . Maar tegen een hoge prijs.

Strandjutter Sjef doet een lugubere vondst bij Paal 29 , daarna weet iedereen het zeker , niets is wat het lijkt in de Wezenput .

Mijn leeservaring

Het boekje leest erg prettig , het heeft een fijn lettertype .
Ieder hoofdstuk wordt vertelt vanuit een ander personage of dier , dat geeft het verhaal voor mij extra diepte .
Vanaf het begin ben je benieuwd hoe of het allemaal in elkaar steekt dus je wilt verder lezen en kunt het moeilijk weg leggen .
De spanning bouwt zich steeds iets meer op .
De personages gaan steeds meer voor je leven .

Ik vond het een leuk boekje , en heb er van genoten
Eigenlijk ben ik nog wel benieuwd hoe of het met de personages verder gaat .
Het krijgt van mij 4 sterren

Meer recensies van Wijna Pronk