Een grappige verfrissende feel good roman

Wilnanda Hardeman 13 juli 2023 Auteur

Ik mocht dit boek lezen in ruil voor een recensie. Wat was het heerlijk om dit boek te ontvangen. Ik bedoel ook letterlijk heerlijk want ik heb tijdens het lezen lekker zitten snoepen van de M&M s die in de doos erbij zaten. Zonder verder een spoiler weg te geven deze horen echt bij het verhaal.

De kaft alleen al is een feestje om naar te kijken met vooral de gitaar die opvalt. Het verhaal leest lekker vlot weg in een fijne heel begrijpelijke maar ook zeker met veel humor geschreven. Het is te veel om op te noemen maar bijvoorbeeld dit stukje vond ik geweldig Over haar moeder die altijd ongelegen belt. “Dat was niet nieuws ze belde altijd vlak voor het eten vlak voor ze ging douchen of vlak voor de film begon. Het zou haar niets verbazen als haar moeder zou bellen vlak voordat er een ruimteschip in de tuin landde.
Een verhaal waarvan ik eerst dacht dat het een beetje als een ander feel good verhaal zou zijn. Echter heeft het verhaal hier en daar wat verrassende wendingen. Wat het verhaal juist meer eigenheid geeft en het heel bijzonder maakt. De hoofdrolspeelster in het boek is Britt en die krijgt heel wat voor haar kiezen op zowel zakelijk gebied als privé. Wat doe je als je moet kiezen tussen een aantal mannen die je echt ziet als je droomprins of droomprinsen?

Meer recensies van Wilnanda Hardeman