Het viel tegen

10 augustus 2021
Harry Potter en het vervloekte kind, het laatste deel van de Harry Potter serie. Ik had het boek binnen drie dagen uitgelezen. Het verhaal speelt zich zeventien jaar later af. Harry heeft zelf kinderen. Dat was leuk om te lezen. Het verhaal ging meer over het tweede kind van Harry Potter. De andere twee kinderen van Harry kwamen haast niet in het verhaal voor. Het wordt in het verhaal steeds tijd gereisd. Dat had niet gehoeven. Kwam erg ongeloofwaardig over. Ook was het raar om te lezen dat Voldemort een dochter had. De schrijfster heeft echter niet goed over nagedacht. J.k. Rowling had eigenlijk moeten stoppen met schrijven na het zevende boek. Echt jammer van dit boek. Het is een flop!
Wel een mooie kaft. Het was wel weer leuk dat Harry en Draco Malfidus weer vrienden worden. Maar voor de rest was het boek een flop!

Meer recensies van