Moeizaam begin, vlot middenstuk en een ongelooflijk einde

xchaosxlovexx 15 juli 2020
Een prachtig boek met een moeizaam begin, vlot middenstuk en een ongelooflijk einde. Het boek is zoals meer zeggen meer een volwassen boek dan een Young Adult. Toch vind ik zelf dat het nog net onder de catagorie Young Adult kan. Alsnog is het een geweldig boek voor zowel volwassenen, Young Adults en New Adults.

Ik kon er moeilijk in komen, maar uiteindelijk was het een pracht van een boek om te lezen. Dat is ook waarom ik het 4 van de 5 sterren geef. In het midden kwam je er echt in en wilde je het boek echt niet wegleggen. Op het eind kon je hem echt niet meer wegleggen, omdat je moet weten hoe het eindigt.

De quote die ik wil gebruiken zijn er eigenlijk twee die ik niet kon vergeten. Één kon niet anders want dat is een quote die redelijk vaak gebruikt word: ‘Je kent alleen dat wat ik bereid was je te laten zien’. dit is een quote die vaak word gebruikt. En de tweede vind ik vooral heel veel betekenis hebben: ‘Alles wat groots en kostbaar is, is eenzaam’. Dit is zelf ook een quote uit het boek Ten oosten van Eden van John Steinbeck.

Meer recensies van xchaosxlovexx