Vooral erg basic

xchaosxlovexx 16 augustus 2023
2,5⭐️

Fern heeft met Will éen dag doorgebracht. éen jaar later zouden ze elkaar ontmoeten. Fern was er, Will was er niet. Dan ontmoeten ze elkaar als Fern weer op het resort is beland door het overlijden van haar moeder. Kunnen ze samen zijn? Of is er een geheim te groot dat dat in de weg staat?

Ten eerste vond ik het hele verhaal een beetje basic. Het naar mijn mening zoveel beter gekund. Ik vond het verhaal prima, maar de manier waarop vond ik echt heel erg basic en eigenlijk ook best saai.

Ten tweede, de schrijfstijl was prima. Niet echt iets om op aan te merken, maar toch vond ik het een beetje vervelend dat de hoofdstukken om en om in het verleden en dan in het heden werden verteld. Soms had het ook wel twee hoofdstukken van het verleden gemogen of juist meer van het heden.

Ten derde heb ik me door het boek heen moeten worstelen omdat ik er helemaal niks wordt geschreven vanuit Wills perspectief. Dat vond ik erg jammer. Je leest alles vanuit Fern. Hierdoor snapte ik Will niet altijd helemaal.

Heb je zin in een hersenloos boek met eigenlijk alle basics van een standaard roman/feelgood; dan is het boek wat voor jou. Ben je opzoek naar iets dat meer diepgang heeft; zou ik toch even verder kijken dan alleen dit boek.

Meer recensies van xchaosxlovexx