het tassenatelier vol liefde

yasminleest 24 september 2023
In het begin was ik wat zoekende om in het verhaal te komen.

Het verhaal is redelijk tig in een dozijn.

Een vrouw vertrekt voor een vakantie naar Ierland om de verdrietige spiraal waarin ze zit, na het overlijden van haar man, te doorbreken.
Ze wordt niet alleen verliefd op Ierland maar ook op een man en besluit naar haar vakantie alles af te sluiten in Berlijn en naar Ierland te verhuizen.
Ze gaat bij haar schoonzus op het terrein wonen en start een tassen bedrijfje.
De man in kwestie is wat wisselvallig maar zoals in al dit soort boeken is het eind goed al goed.

Persoonlijk vond ik het boek soms wat hak op de tak en miste ik elke keer net een beetje extra verhaal.
Het einde vond ik ook echt een teleurstelling, wellicht omdat er nog andere delen zijn, maar het stopte voor mijn gevoel gewoon abrupt.

Uiteraard is het een vrij voorspelbaar boek, maar juist dan zou het door net wat extra details toch een aanrader kunnen worden.

En dat is wat er in mijn optiek ontbreekt, ik zou dit boek niet zo snel aanrader. In dit genre zijn er fijnere boeken om te lezen.

Meer recensies van yasminleest