Wicca boek

Ylona Jaspers 20 april 2024
Deze boek heb ik voor de tweede keer gelezen en geleend van de minibieb. Deze boekenreeks heet Wicca en het is het 13e deel die ik hebt gelezen. Ik heb de andere delen niet gelezen maar tussen het verhaal door wordt er verteld wat er vooraf is gebeurt. Het wordt in ik vorm verteld door een meisje die Alisa heet. Zij zit in een coven van heksen en in de vorige deel is zij erachter gekomen dat zij krachten heeft en haar overleden moeder ook krachten had gehad. Zij wilt meer te weten komen over haar moeder. Stiekem heeft zij via de e-mail al contact met haar oom (de broer van haar moeder). Zij gaat naar die oom ernaartoe wanneer ze knallende ruzie heeft met haar stiefmoeder. Wanneer ze bij haar oom is gebeuren daar ook vreemde dingen. Wicca is een young adult boek. Wie niet weet wat Wicca’s zijn dat zijn moderne heksen. Alleen in het boek kunnen sommige Wicca’s toveren. Maar ik denk dat dat niet zo in het echt is. Dus als je serieus wilt weten wat Wicca inhoudt zou je beter op internet kunnen opzoeken. Elk hoofdstuk begint met een dagboek fragment van lang geleden die bij het eind van het boek een belangrijk plot onthullen.

Meer recensies van Ylona Jaspers