Wat.een.goed.boek!

Yvonne 27 maart 2024
Wat.een.goed.boek!

Dit is het eerste boek wat ik van @niewiera heb gelezen maar zeker niet de laatste. Ik was vanaf het begin geboeid en ben op een gegeven moment zelfs over gestapt op het luisterboek zodat ik niet hoefde te stoppen.

In het verhaal wordt je meegenomen in het leven van Josta. Als blijkt dat ze 10 dagen van haar leven kwijt is en blijkt haar leven op de kop te staan waardoor je direct in het verhaal zit. Er zijn ook kleine intermezzos verwerkt in het boek die later op zijn plek zullen vallen.

Het verhaal speelt zich af in de periode van de val van de Berlijnse muur in de tijd van de DDR. Het boek zit ontzettend goed in elkaar en ik heb ook een stukje geschiedenis bij geleerd. Anya is heel grondig te werk gegaan en dat is terug te lezen in dit verhaal. Het blijft natuurlijk een thriller dus er zitten genoeg spannende elementen in het boek.

Ik heb van dit boek genoten en denk nog regelmatig even aan Josta en wat zij heeft meegemaakt. Een aanrader wat mij betreft!

Meer recensies van Yvonne