Vijf vrouwen, verschillende levens, het huis brengt ze samen

Zonneke1980 19 juni 2019
Het huis aan de Vecht, een roman geschreven door de zussen Margreet en Reina Crispijn.
Vijf vrouwen met ieder hun eigen verhaal, hun eigen redenen om ergens opnieuw te kunnen beginnen, of weg te zijn uit hun oude situatie.

We maken kennis met Barbara, zij heeft haar jeugdherinneringen in het huis.
Carly is verloofd maar gelukkig?
Susanne, er gebeuren spannende dingen in haar leven, kan ze daaruit vluchten?
Nienke, gepest op haar werk, ervaart druk vanuit thuis, vindt zij in het huis haar nieuwe plek?
Fien maakt zich zorgen om haar zus en haar neefje.

Maak ook kennis met de bewoners van Het Huis aan de Vecht en de overige medewerkers.
Ga mee in een verhaal met romantiek, vriendschappen, humor en een paar spannende momenten.
Mooie beschrijvingen van de omgeving waardoor je je goed kunt inleven.

Er zijn veel personages, maar omdat in het begin stuk voor stuk hun situatie en hun leven op dat moment wordt beschreven, levert het geen verwarring op. Eenmaal in het huis ken je ze allemaal en zul de warme gevoelens hebben voor de ene persoon, erger je je aan een andere en leef je mee met de volgende.

Het einde ging iets te snel naar mijn mening, had wat verder uitgewerkt mogen worden.

Al met al, een echte feelgood met een vleugje streekroman.
Je houdt hier gegarandeerd een goed gevoel aan over!

Meer recensies van Zonneke1980