Meer dan ooit ondergedompeld in liefde!

Zonneke1980 14 november 2019
Van de wereld zoals Lucie dacht dat hij was, is niets meer over. Heeft ze zich overal in vergist? Ze moet weg!
Naar Frankrijk, alles achterlatend, op weg naar haar enige strohalm uit het verleden, David.
David, eindelijk verder gegaan met zijn leven na Lucie, is niet blij met haar komst. Ze brengt hem uit zijn hervonden balans. Waarom is ze terug, wat wil ze van hem?

Ik hou van de schrijfwijze van Marina. Het is herkenbaar. Je begint met lezen en je zit meteen in het verhaal, je voelt je al snel verbonden met de hoofdpersonen.
Ik zie me dit boek meerdere keren lezen. Voor mij wil dat zeggen dat ik een goed boek te pakken heb.

"Meer dan ooit" is meer dan een feelgood. Het is een liefdesverhaal zoals we van Marina gewend zijn. Met sterke karakters.
Ik was al gek op Sean (van Faye en Sean), maar hij moet nu zijn plaats delen met David. Waarom? Lezen zou ik zeggen!

Meer recensies van Zonneke1980