Geheimen en een leugen, kan liefde alles overwinnen?

Zonneke1980 26 augustus 2019
Vanaf een haar jonge tienerjaren is Sofie Wolters gek op Jelle. Hij is voor haar het zusje van zijn vriend Nate, toch? Hij ziet haar niet staan. Dan verandert een dramatische gebeurtenis hun jonge levens.
Ze gaan er allemaal op hun eigen manier mee om.

Wanneer Jelle en Sofie enige tijd later zich op elkaar storten, blijft dit niet zonder gevolgen.
Sofie blijft gebroken achter als Jelle niets meer van zich laat horen. Ze begint hem te haten.

Die haat duurt voort, tot ze hem jaren later weer tegenkomt op skivakantie in de Franse alpen.
Jelle heeft grote interesse in Sofie en laat dat merken ook. Deze man is geen goed nieuws, maar laat zich niet wegsturen, hoe zij ook haar best doet hem op een afstand te houden. Sofie haat hem, maar houdt ook van hem. Ze is helemaal in de war.
Maar als ze samen ingesneeuwd raken zijn ze tot elkaar veroordeeld. En dat niet alleen, er zijn dingen in het verleden gebeurd die boven tafel moeten komen…..

Gevoelens, emoties en onderwerpen die menig vrouw diep zullen raken worden in deze roman beschreven. Wendy heeft met dit boek meer dan een feelgood afgeleverd.

Er worden ook veel fysieke toespelingen gemaakt, wat het boek naar mijn inziens niet nodig heeft, in deze mate, en van het verhaal afleiden. Dit is een persoonlijke mening en ik kan me ook voorstellen dat andere lezers daar totaal geen problemen mee hebben.
Ik heb "Baguette met jam voor twee" vijf sterren gegeven. Dit boek komt voor mij net daaronder, dus 4 sterren.

Heb je genoten van “Baguette met jam voor twee”, dan is dit zeker wel het vervolgboek voor jou!

Meer recensies van Zonneke1980