Story, love story.....

Zonneke1980 17 juni 2019
De dromerige jonge Faye.
De paar jaar oudere stille, met een donker randje, Sean.
Hij redt haar, hij is haar held, zij wordt zijn sprookjes"Faye". Onlosmakelijk aan elkaar verknocht gaan zij gedurende het ouder worden hun eigen weg, elkaar nooit loslatend.
Nog maar een paar hoofdstukken in het boek en ik had een ontroering ontwikkeld voor de klunzige Faye en een warm gevoel voor Sean. Wat was zijn verhaal?
Hij is zo lief voor haar en hij heeft haar nodig.

Het verhaal is vlot geschreven en leest gemakkelijk. Het verveelt niet.
Het is gericht op de liefde tussen deze twee. Maar dat valt de verwachten met deze leuke titel!
Er komen ook problemen van het leven om de hoek kijken, maar op een geloofwaardige, niet te uitgediepte manier, waardoor de toon van het boek romantisch en ook vaak grappig blijft.

Ik zag ze zitten, thee met melk (heet water met melk) drinkend.

Het is een wat dikker boek, maar ik heb het in twee dagen uitgelezen, terwijl ik nog gewerkt heb ook ( al denkende aan Faye en Sean )

Faye en Sean, volgens mij kan ik zo bij ze langs gaan, zo reƫel zijn ze voor me geworden.
Hou je van een goede onvervalste love story? Je zult niet teleurgesteld worden.

Meer recensies van Zonneke1980