De kaft is het enige goede van dit boek

An80 29 oktober 2014
Op basis van de achterkant van het boek leek het verhaal me echt heel leuk. Ondanks de 'bouquet reeks' titel. Want ik schaamde me bijna als mensen konden zien welk boek ik aan het lezen was.
Het boek komt heel erg langzaam op gang. Pas rond pagina 200, dus al over de helft, begint het eigenlijk een beetje leuk te worden. Het verhaal wisselt ook in tijd. Omdat het boek zo langdradig is, is het soms moeilijk te volgen in welke periode je nu zit.. De eerste dagen las ik er maar weinig in, omdat het verhaal me dus niet echt pakte, en dan ben je al weer vergeten wat je de dag daarvoor had gelezen.
Ik vond de hoofdpersoon ook helemaal niet interessant. Ze is heel onnozel en naïef, terwijl ze 30 is. Dat stond me het hele boek echt wel erg tegen. Eigenlijk gebeurt er ook heel weinig in het boek. Terwijl de schrijfster er wel 365 pagina's voor nodig heeft.
Dus eigenlijk is er weinig positiefs te melden over dit boek. Eigenlijk vond ik alleen de kaft echt heel erg mooi.

Meer recensies van An80