Maakt verwachting niet waar

An80 16 oktober 2014
Ik wilde dit boek jaren geleden graag hebben maar het was er al die tijd niet van gekomen om het te lezen. Het verhaal sprak me toen erg aan maar nu ik het boek gelezen heb valt het me erg tegen. Het verhaal boeide me alleen in het begin een beetje, maar daarna vond ik het te veel van de hak op de tak gaan. Ondanks dat het boek veel over de vader gaat leer je hem als personage toch niet echt kennen. Misschien is dat ook wel juist de bedoeling van het boek, want de zoon probeert aan de hand van het dagboek van vader het een en ander te weten te komen. Maar het verhaal is ook niet zo geschreven dat het echt duidelijk wordt wat nu precies van vader afkomstig is. Dus helaas krijgt dit boek van mij niet meer dan 3 sterren.

Meer recensies van An80