Rachel Wells is een moeder, schrijver en een kattenliefhebber. Ze woont in Devon en gelooft in de magie van dieren. Het was Albert, haar eerste kat uit het asiel, die haar inspireerde tot het schrijven van deze roman, een hartverwarmend verhaal voor iedere kattenliefhebber.

Ik vind de omslagfoto schattig, maar ik houd ook van katten. Uiteraard past het prima bij het verhaal aangezien het over een kat gaat.

Het verhaal is geschreven vanuit het oogpunt van de kat. Ik heb nog nooit vanuit de oogpunt van een kat gelezen, dat was een aparte ervaring, maar erg leuk. Ik ben benieuwd of mijn katten ook zo zouden denken. Soms denk ik bij mijzelf wel :ik zou nu graag willen weten wat je denkt lieve poes! Het leest heerlijk weg! Ik had in een avondje uit. Een heerlijk boek voor tussendoor!

Het is een perfect boek voor liefhebbers van katten en van boeken zoals een straatkat genaamd Bob en Salomo's tale.

Reacties op: Feelgood verhaal!

Bestel het boek bij Libris vanaf 15,00 Bestel het ebook bij Libris voor 7,49
Bestel het boek bij Blz. vanaf 15,00 Bestel het ebook bij Blz. voor 7,49