CrimeMan 03 november 2011
Een beklemmende thriller waarin veel gebeurt. Het mooie is; elke keer als je denkt dat je weet hoe het blijkt het toch weer anders. De lokatie is een klein Duis stadje. De hoofdpersoon komt terug in het ouderlijk dorp na een lange veroordeling vanwege een dubbele moord. Maar de slachtoffers, twee jonge meisjes, zijn nooit gevonden. Zijn terugkomst in de kleine gemeenschap zorgt voor woede, angst en het oprakelen van allerlei zaken uit het verleden. Die niet voor iedereen prettig zijn. Want is hij schuldig? Iedereen in het dorp heeft wel wat te verbergen en wantrouwt de ander.
De personages en het plot zijn zeer geloofgwaardig en de sfeer is geweldig. De beste thriller die ik dit jaar las.

Meer recensies van CrimeMan