Een liefdesboek over engelen dat ook zeker voor jongens leuk is!

Ik heb dit boek gelezen samen met wat anderen in een leesclub van hebban. Ik heb er zeker geen spijt van! Het is een erg spannend boek maar te simpel geschreven. De spanning is goed opgebouwd en blijft ook gedurende het hele boek. Omdat het zo spannend is blijf je maar doorlezen en kan je niet stoppen! Het onderwerp engelen is erg origineel. Nora is maakt vaak te snelle beslissingen en daarom denk je wel eens: Doe dat nou niet!! Patch is een mysterieuze jongen en Nora heeft geen idee hoe ze met patch om moet gaan, daarom zitten er ook grappige stukjes in het boek. Kortom het is een spannend liefdesverhaal over engelen met humor erin.... Het klinkt een beetje raar maar het heeft een leuk resultaat opgeleverd!

Het is een herdruk van een ander boek van Becca Fitzpatrick en de kaft is veel spannender geworden. Ik vind het wel een beetje verwarrend dat ook de titel is veranderd. Mag je dat andere boek nou ook op gelezen zetten of niet?... Ik ga het vervolg zeker lezen omdat ik wil weten hoe het verder gaat!

Meer recensies van Björn van der Sluis