Zuur van Anja Feliers is de vijfde thriller met de hoofdpersonage psychologe Kathleen Verlinden. Volgens het boek zijn alle delen los van elkaar te lezen.

Zuur gaat over Daphne die plastische chirurg is en haar dochter Cara van 17 jaar die tijdens een gemaskerd bal zuur over haar heen krijgt. Het zuur bijt letterlijk in het gezicht, hals en schouder van Cara en Cara beland in het ziekenhuis.
Later blijkt dat het geen ongeluk was, maar dat het zuur met opzet over Cara heen was gegooid. De grote vraag wordt dan: wie zit er achter de aanslag?
Verder wordt Cara bijgestaan door psychologe Kathleen, die buiten haar werk om ook privé het best druk heeft en vooral nog met haar verleden.

Vanaf het begin word je in het verhaal gezogen en het verhaal bleef me boeien tot het eind. De schrijfstijl van Anja vond ik zeer fijn.
Dit was mijn eerste kennismaking met het werk van Anja Feliers en ik zal zeker meer van haar gaan lezen.

Reacties op: Wraak met zuur

Bestel het boek bij Libris vanaf 12,99 Bestel het ebook bij Libris voor 9,99