Moeilijk weg te leggen.

Caroline de Lo 13 oktober 2014
Melinda Monroe besluit weg te gaan uit LA. Ze laat haar hectische leventje achter en neemt een baan aan als verpleeg- en verloskundige in Virgin River. Een klein dorpje in Californië. Hier hoopt ze rust te vinden en niet steeds herinnerd te worden aan de dood van haar man Mark.
Haar eerste indruk is echter alles behalve goed. Ze komt met haar dure auto vast te zitten in de modder en de mooie blokhut die haar beloofd is blijkt een bouwval te zijn. Als ze op het punt staat om weer te vertrekken, vind ze een baby die te vondeling is gelegd. Die kan ze toch niet achter laten bij die mopperende dokter.
Ze besluit nog even te blijven en zo gebeurt er steeds weer iets waardoor ze nog wat langer in Vigin River blijft. Zal ze er ooit nog weg gaan?
- Heel wat anders dan de thrillers die ik meestal lees. maar toch is het boek zeker de moeite van het lezen waard. Het is een heerlijk boek ter ontspanning. Het leest prettig en is afwisselend. Er komt romantiek, leed, humor en zelfs wat spanning in voor. Je kunt het maar moeilijk wegleggen omdat je wil weten hoe het verder gaat.
Onverwacht maar ik kijk zelfs uit naar het volgende deel.

Meer recensies van Caroline de Lo